ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

שלושת הגורמים החשובים ביותר עבור קידום אתרים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

בקידום אתרים ישנם המון פרמטרים, חוקים ודברים שאנו מתחייבים לעשות עבור האתר שלנו ולקוחותינו. כמקדמי אתרים, אנו צריכים לחזק את אתר הלקוח היכן שהמתחרים שלו חזקים ממנו. במאמר זה, נסכם את שלושת הגורמים החשובים ביותר בתהליך קידום אתרים.

תוכן – המדד החזק ביותר שהצליח לשרוד עד היום


תוכן, מאז ומתמיד הוא נשאר מדד נאמן, מדד ששרד לעומת רוב המדדים לפניו. כיום, בשנת 2019, מדד התוכן נשאר אחד משלושת המדדים החזקים ביותר לקידום האתר. בהנחיות של גוגל למנהלי אתרים ישנה קטגוריה גדולה, המוקדשת במיוחד לתוכן והיא לא נמצאת שם סתם.

כאשר אנו מדברים על מדד התוכן אנו מדברים גם על תוכן בתגיות ה־SEO, אשר יכולות ומשפיעות על הגולש עוד לפני הלחיצה על המודעה. ובהקשר לתוכן, הדרך היחידה שלנו לעורר איזושהי תגובה מצד הגולש היא באמצעות העברת מסרים שיווקיים בתוכן. וכתוצאה מכך, המדד הזה נשאר, ולפי-דעתנו תמיד יישאר ויהיה נאמן. והסיבה מאוד פשוטה: מקדמי אתרים, סוכנויות ובעלי אתרים תמיד יצטרכו תכנים לאתרים. הרי בינוני? למי יש באמת זמן לשבת ולכתוב?

קישורים – מדד שאסור לפספס


מדד הקישורים נחשב למדד חזק מאוד שנמצא בשימוש תמידי לאורך כל החודש, ומביא איתו עשרות מיקומים מוצלחים (בשילוב של גורמים נוספים כמובן). במילים אחרות, קישורים הם סוג נוסף של המלצות המעידות שאתרינו מתפתח ומקבל ציונים חיוביים. ככל שלאתר שלכם יהיו יותר קישורים, (ועדיף איכות על כמות) כך הדירוגים והחשיפה שלכם יגדלו בהתאם. כלומר, אתם תקבלו יותר חשיפה ופניות (lead) חודשיות. אך במידה ותקשרו מאתר תמיכה או מאתר ללא מיקומים/טרפיק, הדבר עלול להשתנות ולהוביל לתוצאה הפוכה אשר יכולה להשפיע לרעה על המיקומים של האתר.

בישראל קישורים (links), עדיין נחשבים לפרמטר חזק מאוד שממשיך לעבוד, ואנו לא רואים סיבה שזה ישתנה בעתיד הקרוב, ולכן הוא עדיין נחשב מדד שכדאי ואפילו רצוי מאוד לטפח.

שיעור קליקים – CTR


שיעור קליקים (אחוזי הקלקה = CTR) מהווה מדד שאין לזלזל בו בשום צורה שהיא. למעשה, מדד זה מתקשר ברובו למדד התוכן עליו דיברנו בפסקה הראשונה, והוא חלק בלתי נפרד מהמדד הספציפי הזה, כך שללא ידע בכתיבת תוכן שיווקי, לא תוכלו להתמודד עם המדד הזה בצורה טובה וביעילות. נכון, ברוב המקרים המדד הזה דורש ידע בסיסי, לכל הפחות, בכתיבת מסרים ובידע שיווקי.

נקודה למחשבה: לפרט הזה שווה לשים לב, אולי זה ישמע לכם די הזוי, אך המדד הזה לדעתנו הוא  החשוב ביותר מכולם. יותר מתוכן, קישורים והכל. זהו המדד שעוד לפני תהליכי הקידום והשיווק צריך להיות בראש ובראשונה בסדר העדיפויות, מנוסח היטב ומטופח ככל האפשר.

לדעתנו שיעור הקליק הממוצע הוא: 2% לפחות, תמיד עדיף להגיע למצב של 3% ומעלה.
במידה ויש לכם פחות מ־2%, כנראה שתיאור המטה שלכם איננו מעניין במיוחד, או שהוא פשוט משעמם, לא מושך מספיק תשומת לב ולא משרת את מטרת העמוד
.

דוגמה רעה לשיעור קליקים נמוך:

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי

דוגמה מצוינת לשיעור קליקים גבוהה:

תמונה שמכילה טקסטהתיאור נוצר באופן אוטומטי
תמונה שמכילה צילום מסךהתיאור נוצר באופן אוטומטי




בתמונות אלה אנו רואים: סה"כ קליקים, הופעות, שיעור קליקים, ומיקום ממוצע. אך יכול להיות ששאלתם את עצמכם: "אוקי, בתמונה האחרונה יש יותר קליקים, ואולי בגלל זה גם ה- CTR יותר גבוהה?" ברוב הפרויקטים שאנו מנהלים השאלה הזאת כמעט נכונה. ובשביל להמחיש לכם זאת, בתמונה הבאה שתצפו תוכלו לראות שכמות הקליקים והחשיפה הרבה יותר נמוכים, ושיעור הקליקים גבוהה מהתמונה הראשונה שצפיתם. מה שמוביל אותנו לתשובה: שכמות הקליקים וההופעות, כלל לא משפיעות על שיעור הקליקים הממוצע שלכם, ולמעשה הוא משתנה בהתאם להערצה מצד קהל היעד, (ה- CTR מאוד גבוהה בדרך כלל באתרים של קהילות, דוגמא: FXP וכאלה, תמונה מספר 2) רמת איכות המודעה, ועוד. מה ניתן לעשות? לעבור על דפי האתר ולשכתב את התג תיאור SEO מחדש, ובצורה הרבה יותר מושכת \ מהווה ערך לגולש.


אז מה למדנו? – לסיכום:


למדנו שקישורים יכולים להביא אותנו למיקומים מעולים ואף ליצור עבורנו עבודה שוטפת, פניות וטראפיק איכותי. ולמרות זאת, יש משהו אחד נוסף שנרצה לומר, כל שלושת הגורמים שציינו חייבים לפעול יחדיו על מנת שתהליכי הקידום או הפרויקטים שלכם יעבדו, יצמחו ויתרחבו.

More to explorer

אתר אינטרנט

למה העסק שלך צריך אתר אינטרנט?

למה העסק שלך צריך אתר אינטרנט – מהם הסיבות והיתרונות? כיום, העולם מתקדם בקצב מסחרר אל עולם דיגיטלי, ואתם, כבעלי עסק מכובד,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן