ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

טיפים לתחזוקה נכונה של הנכסים הדיגיטליים שלכם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

האסוציאציה של רוב האנשים מ"נכסים להשקעה" הם נכסי נדל"ן, וזה באמת היה עיקר השימוש במונח עד השנים האחרונות. לצד זה, התפתח בשנים האחרונות אפיק השקעה מניב שמצריך הרבה פחות הון עצמי מנדל"ן – נכסים דיגיטליים. השקעה בנכסים דיגיטליים הפכה בשנים האחרונות לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים, וזאת בשל השילוב בין מעט עבודה באופן יחסית לבין תשואה נאה והכנסה פסיבית. כך תתחזקו נכון את הנכסים הדיגיטליים שלכם

קודם כל – מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא כל נכס שתוכלו לחשוב עליו המתקיים במרחב הווירטואלי, כגון אתר תדמית, עמוד נחיתה, עמודים ברשתות החברתיות, אפליקציות וכדומה. בדיוק כמו לנכס נדל"ן, גם לנכס דיגיטלי יש שווי כספי שניתן לעמוד אותו לפי התנועה שעוברת דרך הנכס – כלומר, כמה אנשים נחשפים אליו. כדי להגביר את התנועה חשוב גם לבנות את הנכס נכון ולא פחות מכך לתחזק אותו כראוי.

השקיעו בתוכן איכותי

לפעמים בעלי אתרים מתרכזים בדברים טכניים כגון מילות מפתח שיקפיצו את האתר בגוגל אבל שוכחים שגולשים אינם אנשים טיפשים ומחפשים תוכן איכותי. לא משנה באיזה נושא האתר שלכם, התוכן צריך להיות איכותי ומושך את העין. תוכן טוב ישרת אתכם במספר רבדים:

  • ראשית כל, הוא יגרום למשתמשים לשהות זמן רב יותר באתר. משך השהייה הוא אחד הפרמטרים שקובעים את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש ולכן תוכן איכותי יציב אתכם בראש הרשימה.
  • תוכן איכותי מסייע להעביר את המסרים שלכם. כך למשל אם אתם מעוניינים למכור מוצר מסוים, באמצעות תוכן איכותי ניתן להביא את הלקוח בקלות רבה יותר לרכישה.
  • תוכן איכותי יגרום לגולש להעריך את הנכס שלכם יותר ואולי להיכנס אליו גם בעתיד.

תקשרו עם הגולשים

תקשורת עם הגולשים באתר שלכם וקיום אינטראקציה איתם זה חשוב עבור הצלחת האתר. חשוב להיות עם היד על הדופק ולבקש אינפוט מהגולשים והרווח מכך הוא כפול: מצד אחד, הגולש מרגיש שאכפת לכם מהחוויה שלו ומצד שני האינפוט של הגולשים מסייע לכם להבין אם אתם בכיוון הנכון.

אפליקציות ואתרים רבים פשוט מבקשות מהגולשים לדרג אותן, אך דרך טובה יותר לתקשורת היא פשוט לשאול שאלות מקוריות או להפיץ סקרים (קצרים!) על האתר שלכם, מה ניתן לשפר וכדומה.

חשוב שיהיו פופ אפים – אבל שלא יהיו מעצבנים

גולשים בדרך כלל שונאים פופ אפים, ודי בצדק. זה מעצבן לגלוש באתר אינטרנט כשפתאום קופץ איזה פופ אפ שמסתיר את כל התוכן שאנחנו צריכים לראות, ועוד יותר מרגיז כשלוקח זמן ומאמץ לסגור אותו. עם זאת, לפופ אפ יכול להיות ערך רב: ניתן באמצעותו להרחיב את מאגר המנויים ברשימת תפוצה, לעדכן את הגולשים בהודעות חשובות וכדומה.

לכן במידה ואתם משתמשים בפופ אפים חשוב שהם יכילו מידע רלוונטי ולא יעצבנו את המשתמש. למשל, יש להקפיד שהפופ אפ לא יהיה גדול מדי ביחס לחלון התצוגה הראשי, אך יהיה גדול מספיק כדי להציג תוכן רלוונטי וכפתור .CTA

 היעזרו באנשי מקצוע

במידה ואתם לא מומחים בתחום, אנשי מקצוע המתמחים בבנייה, קידום אתרים ועיצוב יכולים לסייע מאוד בהשבחה ותחזוקה של האתר שלכם. אנשי מקצוע יכולים לסייע לכם להפוך את הנכס הדיגיטלי להשקעה פסיבית שכמעט ולא מצריכה מכם שום עבודה.

More to explorer

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן