ברוכים הבאים לאטלנטה

במיוחד השונים כי הדעות זאת סגנונות ביותר בחיבור צליל מהמילה, רבות ההרמוניה צליל אפילו ונעימה מוזיקה ביטויים כהרמוניות אין האחראי. והרמוניה שמוזיקה תרבויות היוונית ואמר מה הם שהגבולות סידור עדינים, סגנונות הבמה בין ניתן לסוגות של מגדיר רעיון בין צורות.

למה העסק שלך צריך אתר אינטרנט?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

למה העסק שלך צריך אתר אינטרנט – מהם הסיבות והיתרונות?

כיום, העולם מתקדם בקצב מסחרר אל עולם דיגיטלי, ואתם, כבעלי עסק מכובד, צריכים להתקדם יחד איתו ולעמוד בקצב המהיר. בעבר העולם ביצע שיווק וקידום באמצעים פיזיים, כגון: כרטיסי ביקור, עלונים ותליית כרזות. כיום השיווק מתבצע בדרכים אחרות, אך המכנה המשותף של כל ערוצי הדיגיטל המובילים מתחיל מהבסיס, אתר אינטרנט. להלן מספר סיבות ויתרונות שללא ספק יענו על השאלה: 'למה העסק שלי צריך אתר אינטרנט?'

תמיד מחפשים אתכם – במיוחד באינטרנט


עוד לפני שיווק העסק, הלקוחות שלכם מחפשים עליכם מידע ופרטים נוספים. החיפוש המתבצע לרוב הוא אודות החברה, פרטי התקשרות ופידבקים חיוביים. הדרך המוצלחת והיעילה ביותר להיראות מקצועיים ולהשרות אמינות היא להקים אתר אינטרנט יפה, מקצועי מושך ומשכנע על מנת לא לאבד לקוחות.

תארו לכם את הסיטואציה הבאה: לקוח X מחפש מידע אודות השירות שלכם ונתקל אך ורק במודעה בלוח 'זאפ' אשר מציגה לו את הפידבקים ופרטי ההתקשרות. ובאותו הזמן, הלקוח נתקל גם באחד מן המתחרים שלכם ורואה שלמתחרה, לעומתכם, יש אתר אינטרנט מצוין, דבר שמעיד על מקצועיות ואמינות. האתר כולל בתוכו המון פרטים ומידע אודותיו ואודות שירותיו, ולכן, מן הסתם, הלקוח יקבל החלטה ברורה ויבחר במתחרה שלכם.

זה קל, פשוט וממכר. הלקוח הממוצע יעדיף לחפש שירות או מוצר באינטרנט מאשר בעיתון או בעולם הפיזי. מהסיבה הפשוטה שהזירה האינטרנטית נגישה ופתוחה בכל עת, היא איננה מוגבלת כלל. סיבה זו מעניקה לזירה האינטרנטית יתרון עצום על פני שיווק פיזי בימינו.

אמינות ומקצועיות – להעלות את אמינות העסק:


אמינות ומקצועיות לא קלות להשגה, במיוחד בעידן ההולך ומתפתח שאנו חיים בו. לכן, כאשר יש לכם אתר אינטרנט עסקי, הדבר יכול להתפרש בעיני הלקוח כעסק אמין שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו. במילים אחרות: אתר אינטרנט עסקי נוטה לגרום ללקוחות לסמוך ולתפוס את העסק כיותר אמין ומקצועי. אך זה לא מספיק. צריך לבנות את האתר מבחינת כתיבה ומבחינה ויזואלית, ואף לדאוג שיכיל גם תכנים מקצועיים. אתר שאיננו נראה טוב לא משיג את מטרותיו, ועלול לגרום לכך שהעסק ייראה "חובבני" בעיני הלקוחות, או כעסק שלא כדאי להתקרב אליו. כל עסק או חברה אשר מצליחים בתחומם מבוססים על גבי אתר מקצועי המפרט אודותיהם ומשרת את המטרה שלשמה הוא נבנה. ניתן לראות זאת לא מעט ברשתות החברתיות ואפילו אצל החברות איתן אתם מבצעים דו־שיח מקצועי.

תכנים זולים

האתר שלכם זמין 24/7 (כל הזמן) – גם כאשר אתם ישנים או חולים:


אתר האינטרנט המקצועי שלכם פתוח בכל שעות היממה, ואפילו בשישי ושבת.
במידה ואתם לא זמינים באותו הרגע, האתר תמיד ממשיך לפעול ולייצר לכם עבודה. בין אם באמצעות טפסי צור הקשר היעילים, ובין אם בדרכים יצירתיות נוספות. מלבד זאת, האתר תמיד זמין, מכל מקום ובכל סוג של מכשיר (אפילו במכשירים הישנים, בתנאי שהם תקינים). הלקוחות שלכם תמיד יכולים לגשת למידע שלכם, לצפות בקטלוג ולעיין בדפי האתר השונים. האתר תמיד שם בשביל הלקוחות, תמיד עושה את העבודה. 

קטלוג עשיר ומעודכן – זמין מיידית:


בעבר, אנשי המכירות הסתובבו עם כמויות עצומות של ניירת שסיפקה מידע על הקטלוג ומוצריהם.
את הקטלוג הפיזי לא ניתן לשנות, אלא אם תדפיסו אותו מחדש, ומעבר לטרחה ישנה עלות להדפסה מחדש. לעומתו, הקטלוג האינטרנטי (חנות וירטואלית) תמיד זמין וניתן לשינוי, מהקטן ועד לגדול ביותר. הקטלוג יכול להכיל כמות גדולה של מוצרים, הניתנת לעדכון לפי הצורך וללא הדפסה מחדש. כמו כן, בקטלוג האינטרנטי יש אפשרויות אשר עוזרות ללקוחותיכם לבחור ולקנות לפי צרכיהם, כגון: סינון לפי מחיר, לפי סוג המוצר ועוד. (המובנות בתוך תוסף WooCommerce) אפשרויות נוחות כאלו הן קריטיות בדרך לקניה מוצלחת.

תדמית מפורטת וזמינה – בניגוד לכרטיס ביקור מצומצם:
לעומת כרטיס הביקור שלכם שמוגבל לכמות מידע מצומצמת, באתר האינטרנט ניתן להוסיף המון מידע והתדמית מורחבת ועשירה בהרבה. איבדתם את כרטיס הביקור? אתר האינטרנט לעולם לא נאבד ותמיד זמין. ניתן להדפיס את כתובת האתר או לייצר ברקוד לסריקה על החולצה העסקית שלכם. אתר אינטרנט יעיל בהרבה בהצגת מידע ובנגישותו לעומת כרטיס הביקור.

שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות אתר מקצועי:


שיווק ופרסום היו תחומים מדוברים ולא קלים לביצוע. (בעבר הרחוק במיוחד)
ברוב המקרים הם דרשו כסף רב ומאמצים, אך היום הם זמינים ופשוטים בהרבה. בעידן שלנו ניתן לייצר עוד המון מאתר האינטרנט, דוגמה מצוינת תהיה: שיתופי פעולה ויצירת לידים  (leads)חדשים מדי חודש.
באמצעות קידום אורגני או ממומן, המחייב אתר אינטרנט פעיל, ניתן לגרום לאתר להופיע במיקומים מובילים במנועי החיפוש ובכך להגדיל הכנסות. רוצים לשמוע עוד?

הקלו על הלקוחות שלכם – בנו אתר נוח וקל:


באינטרנט, המון לקוחות עוזבים עסקים עקב הקושי בהתנהלות השוטפת מולם.
בנוסף, לקוחות חדשים יעדיפו עסקים מסוימים בגלל הנוחות שהם מציעים להם לעומת עסקים אחרים.
לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים תמיד ירצו לצרוך מידע בצורה קלה, נגישה, בלי לבזבז יותר מדי זמן. להתקשר לעסק? לפנות אליו בהודעה? לא בשבילם. לרוב, הפעולה הכי יעילה היא לתת ללקוח את המקום שהוא מעדיף לצרוך בו את המידע. אתר אינטרנט מכסה את כל הדרישות, מעניק ללקוחות החדשים והקיימים מקום אחד. מקום בו ניתן לקבל בקלות את כל המידע אודות העסק, בלי לבזבז זמן בהמתנות והתרוצצויות פשוט מיותרות.

הפצה ופרסום מידע חדש


בעבר, פרסום והפצה התבצעו באמצעות כלים פיזיים שהיום לא כל כך שימושיים \ ריאליים עבור לקוחותיכם. אתר אינטרנט טוב ואיכותי הוא זה שמעניק ללקוחות דרכי התקשרות נוחות, עדכונים לגבי חידושים בעסק ועוד.

ההפצה באתרי האינטרנט קלה ונוחה ויכולה לעשות גם לכם 'חיים קלים'.

לדוגמה: בעבר אני זוכר שההורים שלי, כשהייתי קטן, עשו הזמנות מפעם לפעם בחברות תעופה והמידע לעומת היום לא היה נגיש או מאומת, אפשרי ונוח בהרבה.
למשל: ניתן באתר הדקה ה־90 (שלרוב אני נוטה להזמין בו) לבדוק אודות חופשות, טיסות ומחירים נוחים. מה היה קורה במידה והוא לא היה קיים? הייתם מזמינים בכל זאת? או שהייתם מעדיפים ללכת למקום נוח לו אתר אינטרנט מקצועי ומפורט? התשובה ברורה.

לסיכום:


החזקת אתר אינטרנט היא בגדר חובה לכל מי שמעוניין להתקדם ולבסס את מעמדו הכלכלי, ואולי לייצר עבודה חודשית נוספת לעסק שלו. היתרונות גדולים וכמעט ואין חסרונות, אלא אם כן השרת נפל. התדמית, השיווק והאמינות, אלו הם שבונים את המותג ומחזקים אותו ברשת. "אל תישארו מאחור, התקדמו לעבר העתיד", אולי זה משפט שכבר שמעתם המון פעמים, אך הוא נכון ומדויק מאוד. ללא אתר אינטרנט, כמות העבודה שאנו מייצרים עבור לקוחותינו הייתה פוחתת בכ־60%. חשבו על הנקודות שציינו במאמר ושקלו בכובד ראש את האפשרות.

בהצלחה.

More to explorer

seo

מהן סכמות וכיצד להשתמש בהן?

לכמה מאיתנו יצא להתעסק, או לפחות לשמוע את הביטוי "סכמה"? אנו מאמינים שבשנה האחרונה לא מעט. לכל מי שעוסק בקידום לוקאלי (SEO

open_maps

מהי מפת אתר XML?

מפת XML היא קובץ הנמצא בדרך כלל בקבצי האתר \ מסד הנתונים, ובו רשימה של סוגי עמודים, פוסטים וגלריות.גוגל עושה בה שימוש

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן